top of page

עקבו אחרי גם ברשתות ובחנויות

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

הרשמו לקבלת עדכון על פוסט, במייל

פוסטם אחרונים

תחומי ענין בבלוג:

ריגושים

במקום שבו יש כנות

שם יש הבנה

במקום שבו יש הגינות

שם יש שלוה

במקום שבו יש שיתוף

שם יש חברות

התממשות והגשמה

סיפור קצר

סיפור מהחיים

זה התחיל קצת מוזר, לך תסביר כעת לאדם בעברו השני של קו הטלפון, כשהוא מבקש הסברים על סדנת פסיפס, את השורה של "טכניקה וביצועים".

התרשמנו מאוד מהפרסום שלך אומר הגבר. מספר דקות של שיחה, ויצא לי הסבר מרשים להפליא. עכשיו נותר לי רק לשכנע את האדון שמעבר לקו. הבנתם נכון, יש לי מה להפסיד.

ובסוף זה הגיע, כעבור כשלושה שבועות מצלצל הטלפון ומעבר לקו נשמע קול נשי, "שלום, אני מדברת עם אסנת? אני ובן זוגי מבקשים להגיע לסדנת פסיפס. לקחה הגברת דף ועט ורשמה את כל ה"הסברים" בנייר מסודר, ומיד התחילה בהתארגנות. ניתבתי אותם למתחם שלנו, סדנאות אומנים בגשר הזיו, יום ו' בשעה 9:00 בבוקר, מתאים לכם?"...

"אין בעיה, יום שישי בתשע אנו אצלך". הבטיחו, וקיימו. פעם ראשונה הם השכימו קום, גיהצו את בגדיהם, צחצחו את מנעליהם, ומיהרו לעבר הקיבוץ.

* * *

בשעה 08:30 הם כבר היו בכניסה לקיבוץ. חושבים לעצמם בהתפעלות. "אנו זוכרים עוד כשהיינו צעירים איך היו כאן רק שדות ופרחים.

"פשש, גם הבתים שלהם חבל על הזמן", הם לוחשים לעצמם וממהרים בכביש המוביל לפרדסים. "מתפעלים ומתלהבים". "אנו חייבים לבוא בתור אנשים שיש להם הבנות".

זוג מבוגר נכנס לגלריה, לבושים ממש טוב. "שלום לך אסנת", הם לוחצים את ידי, "הבנו שיש לך ניסיון לא קטן, וקריירה מרשימה בתחום הפסיפס. פרקו את הציוד שהביאו עימם קבלו הסברים על התהליך העבודה, ואז נפלו פניה של הגברת. בניסיון אחרון להציג את צפיותיה ואכזבתה

לקח לנו כמה שניות כדי להתעשת, ולהיות כנים וישירים. ודווקא יש לך מקום נחמד כאן, ואנחנו שמחים לעבוד פה". אמרה ועוד הוסיפה, רק השבוע סידרתי ציפורניים, ואסור לי בתכלית האיסור להיפצע או לייבש את כפות ידי בעשיית פסיפס, כי הרי עובדת אני בהדרכת סריגה. הבטחתי לעזור בקטעים הקשים.

"יש לי ניסיון חיים עשיר, ויחסי אנוש מעולים". אתה חייב להראות מענטש.

"מה תשתו", שואלת אני אותם באדיבות, "קפה שחור, תה רגיל או הפוך על חלב? ו יש גם תה צמחי בריאות, הגדלים בחצרות הגלריות". והם, כמובן בחרו באלטרנטיבה האחרונה. "ושימי סוכר. לא טוב לנו סוכרזית"...

Breslev.co.il - התמונה מכאן

חלפו עברו להם השעות, תם ונשלם שיעור מספר אחד. ואז או אז קיבלתי חיבוק גדול מהגברת, זה היה רגע מרגש במיוחד כאשר היא התוודתה שהיא מאוד נהנתה וכמה טוב שהיא נשארה למרות ואף על פי כן.

הסיפור הזה הוא אמתי לגמרי, והוא מתרחש מדי פעם.

כל פעם מישהו אחר מנסה לשכתב את הדברים, לקבוע מחדש את כללי המשחק.

* * *

אסנת

אהבתם? אשמח מאוד לשמוע בתגובות כאן למטה!

וכמובן מוזמנות ומוזמנים להירשם לרשימת התפוצה שלי כדי לקבל עדכונים וטיפים לפני כולם :)

ארכיון פוסטים

bottom of page