top of page

עקבו אחרי גם ברשתות ובחנויות

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

הרשמו לקבלת עדכון על פוסט, במייל

פוסטם אחרונים

תחומי ענין בבלוג:

בואי כלה

בשעות הערב המוקדמות של יום עבודה בסטודיו, נכנס גבר מבוגר מעט כמובן לאחר שתאמנו את המפגש. היינו רק הוא ואני. שוחחנו מעט להפיג את השקט ולנסות להכניס מעט עניין ושמחה לשיעור. מהלך השיחה גלש גם לחיים הפרטיים. ומדבריו הבנתי שזה להם נישואים שניים, וחתונה שנייה מערבת פעמים רבות ילדים מהזוגיות הקודמת. וכזהו המקרה הזה.

תוך כדי אומר הגבר כי אשתו מאוד מעוניינת להצטרף אליו לסדנת פסיפס. לשמע שמה, שימחתי הייתה כפולה כי את זוגתו שתיבדה לחיים ארוכים הכרתי עוד בהיותה ילדה.

אבל הזוג של היום ממש השאיר אותי עם הרבה מחשבות על תובנות החיים (לך תבין)

כבוד הוא לי להציג את הסיפור שלהם בבלוג ואני מאחלת להם שנים רבות של בריאות, ואושר.

למה חתונה? נשאל הגבר ובמילותיו הוא כי פשטות היא הכי טובה - הוא ענה – היא לחצה.

תשובת האישה הייתה לגמרי שונה.

סיבתה הייתה סבירה לחלוטין, עניינית ומשכנעת. הם עמדו לפני שיפוץ ביתם בקיבוץ ומשום כך נראה לה אך הגיוני, ורגע לפני צאתם להוצאות כבדות, שהבית יהיה רשום במקביל גם על שמה.

ואחרי 5 שנות זוגיות הגיעה הצעת הנישואים.

תמיד יהיה לאנשים מה לומר ולהעיר. לכן מה שחשוב זה שאתם תיהנו ושהערב יסתיים באופן בו אתם חלמתם.

Wix צילום: אתר

אני כל פעם נפעמת ונרגשת מחדש מהזוגות שמופיעים אצלי בסטודיו,

נהניתם?

ספרו, שתפו והפיצו הלאה..

וכמו תמיד, מוזמנים להיות חלק מהעוקבים 🙂

אסנת

ארכיון פוסטים

bottom of page