top of page

עקבו אחרי גם ברשתות ובחנויות

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

הרשמו לקבלת עדכון על פוסט, במייל

פוסטם אחרונים

תחומי ענין בבלוג:

במעלה ההר

אם כזו התחלה על הבוקר, חייב שיקרו היום דברים טובים.

דבר ראשון בבוקר אני שותה שתי כוסות מים ויוצאת להליכה של חצי שעה, אחרי כן מבלה עוד חצי שעה בבריכה ומגיעה לסטודיו מכינה את המקום להמשך היום.

משתדלת להתייחס לאנשים כמו שהייתי רוצה שיתייחסו אלי.

ורוצה ליצור את המציאות שלי כל יום מחדש.

אז הפעם בחרתי לחשוף בפניכם חלק קטן מתוך שוחרי אמנות המסתובבים גם בגלריות, נוסעים ומקפצים בתחנות מקומיות כאן לידנו, ממש מתחת לאף יש לנו אומנות ישראלית מדהימה ומעט נחבאת אל הכלים והפעם ביקור בקיבוץ אילון בגליל המערבי.

היום במקום לשבת על המלאכה ולעשות מעשי פסיפס, יצאנו אני ושתי נשים מדהימות לטיול ביישוב.

תחנה ראשונה ביקרנו בבית מדהים ביופיו בית שכיף לראות שבעלת הבית מאוהבת בעשיה שלה. בית חדש ומסביר פנים, בהיר ורגוע המשלב בתוכו פריטים רבים של ישן וגם חדש, ספרים, כלים, ועוד, בית שיש בו הרבה תנועה, חי מאד, (אם 3 בנים איך לא) ודרך החלונות הגדולים ו / המרפסת בחזית רואים את הנוף הפראי של חורש עצים ועד להשתקפות הים התיכון.

כניסה לבית משפחת בן עמי

עליה לקומה השנייה בבית משפחת בן עמי

סלון בית משפחת בן עמי

מטבח בית משפחת בן עמי

תחנה שניה באותו יישוב ביקרנו באילון מוזאיקה בה יוצרים פסיפסים עם הרבה אהבה, מחשבה ורגש. החל משלב חיתוך האבן ועד לבחירת המיקום המדויק ביצירה ההופכים כל עבודה של אילון מוזאיקה ליצירת אמנות ייחודית ומדויקת. הגענו, התרשמנו שאלנו שאלות ונענינו בכנות.

תמונות מאילון מוזאיקה

ומשם ולא הרחק משם התחנה השלישית שלנו ביקרנו והתיידדנו עם אומנית הקרמיקה – אסתר שני, בעלת סטודיו לקרמיקה וגלריה המוכרת מוצרי קרמיקה שימושית. כמובן שהביקור תואם מראש. הסתובבנו בסטודיו שלה בדקנו, מיששנו, נגענו, הצצנו מעבר לכתף לעבר סדנה שנערכה במקום לשלוש ילדות שבאו עם סבתן ליצור בחמר. רכשנו פריטים ממיטב המוצרים של אסתר ו.....

ציפורי קרמיקה של אסתר שני

בגלריה של אסתר שני

המשכנו בדרכנו לתחנה הרביעית והאחרונה - לגן הפסלים - גן דודסון בו פרושים בפני המבקר עבודות פסיפס ייחודיות המשולבות בחורש טבעי וגן פורח ומפוזרות בין עצי אלון, קטלבים, אגוזים ועצי מחט, החיות והטוטמים משתלבים יחד ליצירה אחת כוללת של אמנות פסיפס מלאות צבע, דמיון והומור.

תמונות מגן הפסלים בקיבוץ

בסמוך לו, פינת חי קטנה וחמודה.

לסיכום - היה כיף ועכשיו יש לנו יותר חשק לחזור לגלריה להמשיך ליצור ללמוד וללמד, להיכנס לבלוג ולקרוא את מה שכתבו האנשים על חוויותינו היום :-)

להתראות בפוסטים הבאים !

אשמח לשמוע הערות והארות וגם סתם חוות דעת...

לכל הנרשמים לבלוג אני מזכירה כי יש לאשר את הקישור שמגיע למייל..

אסנת

ארכיון פוסטים

bottom of page