top of page

עקבו אחרי גם ברשתות ובחנויות

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

הרשמו לקבלת עדכון על פוסט, במייל

פוסטם אחרונים

תחומי ענין בבלוג:

האשה והנחש

בקיבוץ קטן בגליל המערבי מתגוררת לה אשה צנועה ועיסוקה לא תאמינו – גינון

תפקידה היה לטפל בגינות הנוי בקיבוץ.

עמלה האשה יום יום לטפח את גינות הנוי בקיבוץ. 40 שנה עדרה, תיחחה, עישבה, זרעה, ריססה, ניכשה, עקרה עשבים משורש וגינות הנוי פרחו להן ביופיים ובריחם.

אחר צהרים אחד שיחקה האשה עם כלבה האהוב בחצרה הפרטית ובגינתה המטופחת. במהלך המשחק היא נאלצה ללכת לאחור ודרכה על צינור המים שהיה מונח שם אך לרוע מזלה התכרבל לו שם נחש צפע ובהיסח הדעת היא דרכה עליו.

Wix צילום: אתר

מיד היא הרגישה מעין עקיצה ולאחר מספר דקות ראתה הגברת כי רגלה מתנפחת, במבט מעמיק יותר היא הבחינה כי אין זו עקיצה אלה הכשת נחש. רגלה התחילה להתנפח ולהאדים.

בצר לה פנתה לשכנתה ושחה לה את הקורות אותה השכנה מיד התגייסה לפעולה אספה את מפתחות רכבה ואת תיקה האישי ושתיהן דהרו להן לחדר מיון בבית החולים הקרוב למקום מגוריהן. הרופאים לא נחפזו לתת לה את הטיפול הראוי ורגלה המשיכה להתנפח ולהאדים והכאבים היו בלתי נסבלים. בלית ברירה קיבלה האשה את הנסיוב ואושפזה להמשך טיפול והשגחה. לאחר מספר ימים שוחררה האשה ושבה לביתה.

Wix צילום: אתר

עברו חלפו להם הימים והאשה התחילה לחוש ברע. רופא הקיבוץ המליץ על אנטיביוטיקה, תגובתה לאנטיביוטיקה החמירה את מצבה והיא הובהלה שוב לבית החולים. כאשר יצאה הגברת מכלל סכנה נאמר לה מפורשות כי עליה להיזהר מהכשה נוספת בשל תגובתה השלילית לטיפולים.

אם יש כאן בקהל חברות וחברים חדשים, אתם מוזמנות/ים להצטרף.

שיהיה לכולנו סופ"ש משמח.

אסנת

ארכיון פוסטים

bottom of page