top of page

עקבו אחרי גם ברשתות ובחנויות

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

הרשמו לקבלת עדכון על פוסט, במייל

פוסטם אחרונים

תחומי ענין בבלוג:

שריפת קרמיקה בשלושה תהליכים

הכל התחיל בשנה האחרונה, מזה חודשים אני מייצרת באהבה והתרגשות מוצרים בחומר. מוזמנים להציץ ולשמוע על תהליך ייצור פריטים בקרמיקה.


רעיונות אמנותיים לצד תעוזה ובדיקת גבולותיהם של החומר, והיצירה האישית שהם נקודת המוצא לעשייה משמעותית לכל מוצר מהקטן ועד הגדול יכולים להבשיל ולצמוח.

כאן אני נותנת ביטוי למוצר פשוט שהיה מיועד לעבודת פסיפס לתלמידי. מוצר שנפל נשבר קלות הודבק בדבק E6000 בתקווה שיקסים מי ממבקרי הסטודיו. ביום בהיר ברגע של חולשה החלטתי לצבוע את הדמויות המצורפות בצבעי אנגוב (כי גם כך לא היה דורש להם) ולנסות להפוך אותם למרות עבודת השחזור שעשיתי, למשהו שונה ייחודי ... אחר(!) אז כפי שהנכם רואים לאחר הצביעה הם עברו שריפה שנייה בחום של שריפת ביסק. בחיל ורעד פתחתי את דלת התנור וראה זה פלא הניסוי הצליח - לשמחתי הרבה.

(האריחים תחת הגברות הונחו רק למניעת הדבקות העבודות למדף התנור)

שריפה בתנור

תהליך העבודה בעולם הקרמיקה לא מסתיים לאחר הליטוש הסופי או הצביעה, אלא לאחר שריפה. כל עבודתי ועבודות המשתתפים נשרפות בתנור חדש ומקצועי המיועד לשריפת עבודות בטמפרטורה גבוהה המבטיחה את טיבה של העבודה הן ברמת הגימור האסתטי והן ברמת השימושיות. עם תום תהליך העבודה עולה הציפייה כיצד הולך להיראות התוצר הסופי ולאחר השריפה, כל המשתתפים בסטודיו רשאים לקחת את העבודות הייחודיות שהכינו הביתה.


תחזיקו אצבעות, סיימתי את הזיגוג לעבודות החדשות שלי והפעלתי את התנור, זיגוג בשבילי זה סוג של ניסוי וטעייה, מקווה שהשריפה תצליח.... ושבקרוב אעלה לדף תמונות.



גברת שנות השלושים נדבקה לאריח בזמן השריפה

לאלו מכם שרוצים לעצב ולהכין בעצמם, שסקרנים ללמוד משהו חדש ומאתגר ומתחשק להם לצלול לעולם הקרמיקה, אני מזמינה אתכם להצטרף לחוג קרמיקה שימושית בסטודיו שלי בגשר הזיו. פשוט תרימו טלפון: 0506310919


תודה ענקית על תשומת הלב, על הפרגון, האהבה בהשארת תגובות במרשתת או אפילו בשקט בלב.


אסנת




ארכיון פוסטים

bottom of page