top of page

עקבו אחרי גם ברשתות ובחנויות

  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

הרשמו לקבלת עדכון על פוסט, במייל

פוסטם אחרונים

תחומי ענין בבלוג:

הטלפון


טלפון הוא אמצעי תקשורת המאפשר העברת קול דו-כיוונית, כאותות חשמליים, למרחקים, בעזרת כבלים מוליכים ובאמצעות התקני קשר רדיו שונים. עם התפתחות הטכנולוגיה התאפשר להעביר בטלפון לא רק קול אלא גם טקסט ותמונות ווידאו.


Photo by Mak on Unsplash


לפני שנים רבות עברנו לגור בן זוגי, אני ותינוקנו ליישוב אשר לא היו בו קווי טלפון. חיינו התנהלו על מי מנוחות, ואז בהיותי בהריון אם ביתי פרצה מלחמת לבנון.


וביום בהיר אחד כאשר הגבר היה במילואים בארץ שכנה התחילו להגיע חשבונות טלפון על סך כ- 48,500 שקל ישן. אני נבהלתי - היתכן? הרי אין לנו כלל טלפון שלא לדבר על תשתיות.











בחברת הטלפונים אשר פניתי אליהם אמרו שאין מקום לדאגה. וכך חלף לו עוד חודש ושוב הגיע 3 חשבונות טלפון נוספים / אחרים ברצף על סך כ- 138,600 שקלים ישנים.



הגבר אשר הגיע לחופשה קצרה נתבקש על ידי לברר לעומק פשר הדבר וגם לו נאמר שאין מקום לדאגה.

אני כשלעצמי כאשר נאמרים לי דברים בסגנון כזה חושבת שיש ועוד איך מקום לדאגה.

חופשת הגבר הסתיימה והוא חזר שוב לבסיס מעבר לגבול. הריוני מתקדם לו וכבר הגעתי לחודש התשיעי.

Photo by Malvestida Magazine on Unsplash

הדאגות הלכו וגברו, האמת ניתנת להיאמר עדיין לא שילמתי ולו אגורה אחת. כי גם אם הייתי רוצה לא היו ברשותי סכומים כאלה, אני חושבת שמפעלים לא שמעו או ראו סכומים כאלה לתשלום, לא כל שכן בית נורמטיבי.

Photo by Quino Al on Unsplash

כיוון שהריוני התקדם מאוד חזר בן זוגי שוב לביקור והפעם הוא נשלח לחיפה להסדיר את העניין לכשהיגיע למשרד הטלפונים נאמר לו להגיע בימים ושעות קבלת קהל. הסביר החייל לפקיד שחופשתו קצרה ואני לקראת לידה ויש לנו ילד קטן בבית לא יכולה להגיע בימים ובשעות שהוא ציין ולכן הוא בא בעצמו לפתור אחת ולתמיד את הבעיה. דין ודברים נפלו בין השניים והפקיד הזעיק שוטר. שמע השוטר את דברי עובד הציבור ואז התעקש החייל להשמיע את דבריו הוא בפני השוטר, האזין בקשב רב השוטר וביקש מהפקיד לעשות מעשה ולעזור בעניין שאם לא כן יבולה לו.

כן, הדברים באו על מקומם בשלום. כשבוע לאחר מכן נולדה ביתנו והדאגות חלפו עברו להם כלא היו.


אך לפני כן, במהלך תקופה זו חמותי נתבקשה להתקשר למספר הטלפון שכן היה ברשותנו ובאחד הימים לפתע נענתה שיחתה על ידי גבר. שאלה חמותי מי הוא ומאין הוא מדבר ענה הבחור: אני חייל, הטלפון מותקן ומשמש את החיילים היוצאים ונכנסים מראש הנקרה ללבנון.


את החשבון הגישו - לי.


חברת הטלפונים במטרה לקדם את היישוב בתקשורת הודיע לתושבים שהם הולכים לבצע ולהכשיר את התשתיות ביישוב לקראת חיבור טלפונים לבתים. בהגיעם אלינו לסכם את הדברים דרשנו להחליף לנו את מספר הטלפון וכך היה. ובלבד שלא ייזכור מי מהם שהחשבון טרם שולם.


Photo by Cameron Kirby on Unsplash

חוץ מזה רציתי להגיד לכם תודה אם עקבתם מההתחלה או שהצטרפתם לאחרונה.


אסנת

ארכיון פוסטים

bottom of page